Action i Parken Festival - 31 Aug

Vi fick en inbjudan till en festival. Nån som är sugen? Läs mejlet nedan:

Hej!

Sofia heter jag, och sitter med i projektledargruppen för Action i Parken Festivalen, ett heldagsevent som hålls den 31 augusti av Göteborgs stad.
Jag hör av mig för att se om ni skulle vara intresserade av att medverka på området vi kallar Taket. På Taket kommer det bl.a att finnas olika prova-på-aktiviteter, föreningar som berättar om sin verksamhet samt en stor loppis.
Utöver detta kommer den internationella skate-tävlingen Gothenburg Bowl Games äga rum på området, och vi har även en scen med flera liveframträdanden under dagen.

Det vore väldigt roligt om Solikyl ville ha en representant på plats som kan berätta lite mer om ert arbete, och vi tror att det kan vara en bra chans att engagera ännu fler!

Action i Parken är nu inne på sitt femte år och under 2017 besökte runt 3000 personer festivalen. Vi är ett alkohol- och drogfritt event som är gratis och öppet för alla!

Ser fram emot att höra från er, och för mer information och vidare funderingar är det bara att slänga iväg ett mail eller nå mig direkt på ****.

MvH

Sofia

1 gillning