Presentation på Axelhuset Högsbo Bibliotek 26/10 kl 13

På lördag 26/10 kl 13 ska jag presentera Solikyl på Axelhuset i Högsbo. Jag vill försöka peppa folk till att engagera sig och starta något där lokalt.

Någon som är sugen på att vara med? Kanske kan vi dela ut lite grejer där också?

Länk för slideshow: https://filer.solikyl.se/index.php/s/YTBwFAczNBKyAjZ

Hej!
Jag hört talas om er igår, tycker att det är en super solidarisk engagemang. Jag bor i trakten, har engagerat mig mycket i områden som Ordförande på Hyresgästförening. Jag är intresserad att hjälpa till med det som finns att hjälpa till. Det är bara att höra sig till min mail eller telefon: 0737291520 (skicka ett meddelande först så jag vet att det är inga försäljare).
Mvh / Alma Joaniquina

1 gillning

Hej Alma!

Kul att du hittade till oss! Det finns faktiskt en knutpunkt på gång i området Högsbo som en person engagerade i Solikyl håller på att fixa. Jag visa henne ditt inlägg här.

Annars så rekommenderar jag dig också om att ansöka till att bli maträddare och komma in i vår Karrot-grupp. Här finns en beskrivning på hur man gör: Bli maträddare – solikyl.se

Som en del av att gå med i gruppen så kommer jag hålla i en introduktion online till dem som håller på att söka nu på onsdag (19e) vid två tillfälle, kl 13 och kl 20:30. Du får gärna komma om något att tillfälle passar dig!

Introduktionen hölls på Jitsi: Jitsi Meet

På onsdag kl 20:30 passar utmärkt!

Jag ska ansöka till maträddare.

1 gillning