Solikyl Mölnlycke

Hej!
I mitt samhälle Mölnlycke finns både Coop och Hemköp. Jag skulle gärna vilja medverka till att mer mat tas tillvara med hjälp av Solikyl. I fredags besökte jag Brunnsbo och fick jättebra vägledning av Disa. På tur nu står kontakter med butikerna och med Fritidsbanken, som har lokaler alldeles nära butikerna. Skulle vara tacksam om någon smart förhandlare kunde hänga med till butikerna för att försöka få någon av dem med på tåget! Skulle gärna också vilja få kontakt med personer i närområdet, som kan delta som maträddare.
Hälsningar
Inga-Lena

3 gillningar

Vad kul! Har själv precis fått igång ett samarbete i Älvängen och har samordnat leveranser till Fritidsbanken där. Fritidsbanken i Mölnlycke har ju jättebra öppettider. Håller tummarna, matbutikerna ligger ju verkligen jättenära också :grinning: Undrar bara om det kan gå att lämna innan de öppnar, 13 är ju lite sent. Jag jobbar i Mölnlycke och skulle nog kunna gå dit med mat från Coop-butiken, har inte bil eller så nämligen och det måste vara mellan 12-13 i så fall. /Marie

1 gillning