WinWin Gothenburg Sustainability Award - 31 okt

Fick via kontakt@solikyl, och en inbjudan till själva eventet också:

Hej!

Jag hör av mig från WinWin Gothenburg Sustainability Award, för att höra om Solikyl skulle vara intresserade av att finnas representerade bland våra utställare i foajén under prisdagen på GbgOperan den 31 oktober. Årets tema är hållbar mat och matsvinn och tanken är att lyfta engagemang och att gästerna ska inspireras av de lokala, kreativa projekt som finns inom området.

Det kommer finnas tillgång till egen liten yta med bord och teknik.

Låter det intressant?

Berättar gärna mer på telefon!

Lisa Kolarby
Project Assistant
WIN WIN Gothenburg Sustainability Award
Aschebergsgatan 44 / 412 96 Göteborg / Sweden
winwingothenburgaward.com

Någon som är intresserade?

Detta är ju jätteintressant då priset ska gå till fransmannen som fixat matsvinnslag där & lobbar för en EU-lag också! Frågan är dock om de vill ha betalt för monterplatsen för det tycker jag inte vi ska betala för dock…

Tror inte det. Vore dumt annars faktiskt.

1 gillning

Vi pratade ju om att skapa en event-/PR-arbetsgrupp inom Solikyl. Såna här grejer vore ju klockrent för den att jobba med. Hur har det gått med bildandet av den. Var det @Joakim som skulle sammankalla, eller minns jag helt fel?

Jag sammanfattade just tråden om arbetsgrupper från Karrot i ett eget ämne här på forumet. Nästa steg är väl att fortsätta diskutera utformning av och aktiviteter för grupperna, och vilka som vill vara med, på kommande möten.

1 gillning