bruno
17 December 2018 18:24
1
Ska vi ha ett möte nån gång i Januari för att diskutera alla möjliga samarbete på g (ICA Fokus och Coop Backaplan ) och om vi kan ta fram tydligare rutin för att starta samarbete och ta ställning till solidariska kylskåp i andra orter?
@Leo @disa @Joakim @tomasz @Andrea och alla andra som kan vara intresserade av detta, finns det någon dag i veckan och tid i Januari som passar bäst, eller dagar som ni inte kan?
För min del är det ganska flexibelt. Jag kan nästan alla dagar, bara vi bokar senast en vecka innan.
disa
17 December 2018 19:16
2
För mig passar någon dag av 3 - 5 eller 7 - 11 januari bäst, men i princip vilken kväll som helst fungerar.
Joakim
17 December 2018 22:16
3
Har inget inbokat så är rätt flexibel.
bruno
30 December 2018 11:16
4
Jag föreslår att vi slår ihop mötet med det på Backa-Brunnsbo, så vi fortsätter diskussionen i följande tråd:
Mötet hålls på Mötesplats Backa Brunnsbo, Folkvisegatan 14. Återkommer om tid, antingen tisdag 8/1 eller torsdag 10/1 kl 18.
Dagordning:
-Framtida samarbete med COOP.
-Vilka andra samarbeten vill vi söka?
-Nytt kylskåp i Kville? Har någon förslag på plats?
-Kan vi använda lastcyklar från Lastcykelpoolen Kville för Dahls-hämtningar? Andra transportsätt som ej kräver bil.
-Hur tar vi över Mötesplatsen? Om vi har ett ställe där vi möts någorlunda regelbundet så blir det lättare för nya att ko…
bruno
4 Januari 2019 10:58
5
Det blir då på torsdag 10:e kl 18. Kan du också @Leo ? Det vore bra, så hinner vi planera nya samarbete.